Pelakon Cina Malaysia

07032018 Ni artis-artis lelaki Malaysia berdarah kacukan yang famous di negara kita. Beliau dilahirkan di Sabah dan merupakan bangsa cina yang melakonkan dalam drama Curi-Curi Cinta.


Pin On Recipes To Make

27112019 Pasti ramai mengetahui bahawa Ibrahim Pendek merupakan pelakon Malaysia pertama membintangi filem Hollywood dan Dato Michelle Yeoh banyak membintangi filem Hong Kong dan Hollywood.

Pelakon cina malaysia. Pelakon Malaysia mengikut jantina. Melanie Tan adalah merupakan seorang pelakon dan model dari Malaysia. Pada usia 27 tahun Hande telah mengenepikan beberapa saingan sengitnya dalam senarai Top 10 seperti Deepika Padukone 2 Barbara Palvin 3 dan Yoona Lim 4.

03062019 Biodata Melanie Tan Pelakon Curi-Curi Cinta. Kali ini kami ingin mengenengahkan kepada anda beberapa lagi pelakon tempatan yang mendapat tawaran berlakon di peringkat antarabangsa. Httpsbitly38ZHxw2 Meet Anton.

23122020 Senarai bagi wajah wanita tercantik pada 2020 didahului oleh seorang pelakon kelahiran Turki iaitu Hande Ercel. 25012020 Pelakon utama filem Nyonya Ronggeng Yingli dan Steve Yap. Laman sebelumnya laman berikutnya Diambil daripada.

16032017 Filem yang dibintangi pelakon hebat Leonardo DiCaprio ini diharamkan ditayangkan di Malaysia kerana terdapat unsur lucah babak bogel dan seks. Beliau telah memeluk agama Islam pada tahun 2013 dan menggunakan nama Anuar Chew atau Anuar Abdullah. Kini Melanie Tan muncul dalam Drama Curi-Curi Cinta sebagai Peggy di slot MegaDrama Astro Ria.

Beliau yang banyak membintangi dalam filem dan drama mula berlakon sejak berumur 19 tahun. Sementara itu bekas ratu cantik mewakili Malaysia di pertandingan Miss Chinese International 1997 ini berkata kepelbagaian kaum dan budaya itu membuatkan dia berminat untuk menerbitkan. Mula menjadi perhatian ramai selepas bergandingan dengan Ayda Jebat dalam drama Rindu Awak 200 nama Zul Ariffin semakin hari semakin popular.

Ratana Puri Tercalon Pelakon kacukan Cina dan Melayu 2006 Chelsia Ng. Popularitinya semakin melonjak apabila drama yang dilakon bersama Fathia Latiff Ariana Rose antara yang trending ketika itu. Anda kenali Melanie Tan.

Shaun Chen Cina tradisional. Di sini kami kongsikan biodata dan beberapa fakta menarik mengenai jejaka berbangsa Cina ini. Chen terkenal kerana berlakon dalam siri drama yang panjang Holland V dan kerana memegang watak penjahat dalam beberapa siri drama.

Yingli ditemui semasa majlis pelancaran filem Nyonya Ronggeng yang diadakan di The Ritz Hotel Kuala Lumpur baru-baru ini. 17052019 Chew Kin Wah merupakan seorang pelakon berbangsa Cina yang terkenal di Malaysia. Emma Tercalon 2013 Nell Ng.

Nancy Menang Berketurunan peranakan Cina 2005 Sheila Rusly. Nama penuhnya Sean Lee Jia Ern. 15112018 Filem ini telah mendapat kutipan sebanyak 30 juta tau woooow satu achievement yang hebat untuk industri filem tempatan Malaysia.

09112014 Kin Wah menerima anugerah Pelakon Lelaki Terbaik Drama menerusi drama Matahari Terbit lagi pada Anugerah Skrin 2014 ASK 2014. Selain itu filem arahan Martin Scorcese ini juga mencipta rekod penggunaan perkataan lucah FK paling banyak dalam filem R-rated iaitu sebanyak 506 kali dalam filem itu atau 281 kali seminit. Dari kerjaya sehinggalah kisah cinta menjadi bualan hangat netizen.

01112017 Nina Iskandar atau nama penuhnya Nur Akmalina binti Iskandar adalah seorang pelakon wanita kelahiran negara Brunei Darussalam. Sebelum menyertai bidang seni Sean aktif sebagai pencipta isi kandungan untuk YouTube sejak 2013. Beliau mula dikenali ramai apabila membawa watak Joe dalam drama bersiri Keluarga Pontimau pada tahun 2015.

Pelakon berketurunan Cina pertama memenangi 1997 Soosan Hoh. 24122018 5 Artis Malaysia Berpakaian Seksi Yang Tular di Tahun 2018. Tak terasa ya pada ketika ini kita sudah memasuki akhir tahun 2018 bila diimbas kembali berbagai hal yang berhubungan dengan kehidupan selebriti sering mencuri perhatian netizen.

21092019 Jejaka tampan ini merupakan seorang personaliti YouTube pengacara dan pelakon lelaki Malaysia. Siapa sahaja yang tidak kenal dengan Angeline Tan pelakon popular sejak 80-an lagi. 24012018 Sebelum menempah nama di Malaysia Keith Foo antara pelakon yang paling popular di Indonesia sebelum pulang ke Malaysia.

22072019 Memegang satu lagi watak baharu dalam drama rantaian Sweet Dreams pelakon Sean Lee yang dimaksudkan ini dijangka bakal terus mendapat perhatian daripada peminat dunia hiburan. Pelakon Kin Wah menyifatkan kekurangan pelakon kaum Cina dalam industri perfileman tempatan membuatkan dia tidak perlu bersaing untuk mengekalkan kedudukannya di bidang berkenaan. Theebaan G juga merupakan salah seorang pelakon filem Paskal membawa watak sebagai Misi Shailesh Marimuthu.

Muzik-Muzik Gempak Superstar Sehati Berdansa dan Hero Remaja 2017 adalah rancangan televisyen yang dikendalikannya. Beliau mula mencipta nama sebagai pelakon di Malaysia menerusi filem Mukasurat Cinta arahan Pierre Andre dan terkini muncul dalam pula dalam telefilem berjudul Jasmine yang ditayangkan dalam slot Skrin di TV9. Chn HngyÇ” dilahirkan dengan nama Tey Kim Soon pada 3 November 1978 ialah seorang pelakon Malaysia yang kini berpangkalan di Singapura.

Juliana Tercalon 1999 Nor Aliah Lee. Duta Yakult dan Rexona ini mendirikan rumah tangga dengan pelakon dan pengacara stailo Awal Ashaari pada 2012. 07112017 Bukan sahaja aktif berlakon wanita berdarah campuran Melayu Cina dan Hadharami ini juga bergelar seotang pengacara.

Gienna Chan Mei Hui Tercalon 2015 Adeline Tsen. Sehingga kini channel Youtube beliau iaitu.


Pin Di Brainfood


Pin Pada Tempat Untuk Dilawat


Pin Di Brainfood


Dayana Roza Buat Pembedahan Plastik Untuk Mirip Scha Al Yahya Malaysia Ibu Gambar


Pin On Viral Artis


Komentar

Label

abdullah abpbh affan again akasia alarm aliya amirul ampas anak anchor angin angkara anisa annisa antarabangsa asal assalamualaikum astillah astro aurora autumn avengers ayat azah azie aziz azizah baju balik barisan baru batik batu bayaran beauty bedah beijing bella belt benci beragama bercerai beri bertemu biar biasa bidaan bidadari bini biodata black blok blue bollywood brunei budak bukan bulan bunuh busan cahaya cakap calon cast cemburu cempaka century cerah ceria cerita chandelier cilik cina cinta cintaku coffee covid crash cukup daftar dalam daniel dari dendam derita dihukum dikhianati diri disewa ditukar drama dreams dugaan duhai dulu dunia english enot episod eropa erynna erynne extraordinary fadil faiz farid fast filem finale flower full gambar gambit gangster gantung garis gerak goblin godzilla grata hafizah hakim hamid hantu hari harry hati heart hero hidup hindustan hollywood hong hotel house iftar iklan india indonesia insan instagram irfan iron isabellaaa iskandar islam issey isteri isyariana jadi jahat jalan jangan jasmin jasmine jodoh john jolie judi jumanji kacak kahwin kaler kalut kamal kamil kampung kanak kasih kawin kaya kelakar keluarga kental ketiga khan khas kipas kiriman klik kong korea korean kuning laga lagi lama landing langit lelaki liars limah little long love luar lucu mael magnificent mahal make malam malaysia marissa marry masih masuk mati mawi meant melayu membunuh mencari mencintaiku mencintaimu meninggal mentari merah mereka mickey mika minggu misha misteri model mohamad moto mouse movie munafik musim muslim mustafa mutiara nabila nada naim nama namaku nurin ombak opah orang over paling pandang para pasal paskal pelakon pelangi pelawak pembantu pengantin peninsula penunggang penyamun perak perempuan pinggan pink popular potter pretty prince projek puasa putih putri rahim rahimah ramadani raya relationship remaja retak reunion rindu rosa rumah running sabarlah salju sameon satu seadanya sebenar sedikit seindah sekali sekarang sempurna senorita seorang sepahtu series setan shaw sinetron singapura single siri suara suraya suri surya sutun tahun takdir tambahan tamil tanah tanpa tentang terakhir terbaru tercantik terkaya terpilih tertulis thailand tinggi totey train true tuhan tunang ular untuk utara velvet veteran video vikram volkswagen waktu wallpaper wanita wanna warna wick yang yasmin your youtube yuna zack zaiton zakiah
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Pelakon Tentang Bulan Muhammad Faiz

Pelakon Sutun 1

Pelakon Cina Malaysia Yang Masuk Islam