Pelakon Cerita Aku Yang Kau Gelar Isteri

Janji Setia Disihir Cemburu. Drama Aku yang kau gelar isteri melibat beberapa barisan artis yang tcukup popular seperti Adi Putra Sharifah Sakinah Nadia Brian Afiq Azman Lana Nordin dan ramai lagi barisan artis yang hebat-hebat.


Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1 Hingga 15 Episod Akhir Online Streaming

18022021 Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri ini menampilkan barisan pelakon Nadia Brian Adi Putra Lana Nordin dan Sharifah Sakinah.

Pelakon cerita aku yang kau gelar isteri. Bakal memulakan siarannya pada 17 Februari ini nampaknya pelakon utama bagi drama ini adalah Sharifah Sakinah. Tanah Beris Film Production. Drama ini mengandingkan Adi Putra dan Nadia Brain turut membantu dalam drama ini adalah Sharifah Sakinah Atiq Azman Baby Azreen Aznah Hamid Rosli Rahman Adam Kuza Zaki Azeman Lana Nodin Ummar Dzariff Laura Olivia.

Syed Mohamad Taufik Syed Abdul Jalil. Jom sama-sama menikmati kisah disebalik Janji Setia Disihir Cemburu. 16032021 Drama Review Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Dalam pengakhiran episod drama ini Laila akhirnya meninggal dunia dan Eizlan kembali ke pangkuan ibunya di kampung. Tuesday March 16 2021. Drama ini arahan Shuhaimi Lua di bawah terbitan Tanah Beris Film Production turut menampilkan beberapa pelakon lain antaranya Sharifah Sakinah Atiq Azman Baby Azreen Aznah Hamid dan ramai lagi.

Pada mulanya kehidupan Raihani dan Eizlan bahagia dan saling menyayangi. Dalam pada dia nak Rai semula dia ada berjumpa dengan cik embun dia tak puas hati. Aku Yang Kau Gelar Isteri ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2021 arahan Shuhaimi Lua dibintangi oleh Nadia Brian Adi Putra dan Sharifah Sakinah.

Nantikan drama terbaru slot samarinda Aku Yang Kau Gelar Isteri bermula 17 februari 2021 lakonan Nadia Brian Adi Putra Sharifah Sakinah Atiq Azman Baby Azreen Aznah Hamid Rosli Rahman Adam Kuza Zaki Azeman Lana Nodin Ummar Dzariff Laura Olivia di TV3 setiap isnin sehingga khamis jam 10. 06022021 Untuk makluman drama bersiri tersebut berjudul Aku Yang Kau Gelar Isteri lakonan Nadia Brian Adi Putra Sharifah Sakinah dan Atiq Azman. Kali ini TV3 membawakan drama seram bagi drama Aku Yang Kau Gelar Isteri ini dengan menampilkan barisan pelakon seperti Adi Putra Sharifah Sakinan dah Nadia Brian.

Nadia Johari artis Cerita tv. 19022021 home artis cerita tv drama aku yang kau gelar isteri drama bermain dengan syirik seram. That its biodata ringkas mengenai pelakon yang membawa watak Pian dalam drama Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Sharifah Sakinah Nadia Brian Adi Putra Atiq Azman Lana Nordin Zaki Azeman Ummar Dzariff Laura Olivia Aznah Hamid Rosli Rahman Adam Kuza Jasper Supayah Baby Azreen Puteri Ateeqah. 07022021 Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri akan mula bersiaran pada 17 Februari 2021 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 1000 malam di saluran TV3. 15022021 Drama kali ini sedikit berbeza dengan drama-drama lain yang pernah dimainkan di slot Samarinda.

Suka karektor yang ada pada setiap watak. So mahu tak mahu dia kena terima qada dan qadar. 17022021 Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Nadia Brian dan Adi Putra.

06032021 Selain itu sebelum dikenali sebagai pelakon Atiq Azman juga gemar menghasilkan video vine yang memaparkan rakaman lakonannya dalam pelbagai episod. 05032021 Episod awal macam slow sikit jalan cerita dia. Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Not bad gandingan mereka ini. 18022021 Baca juga Sinopsis aku yang kau gelar isteri sharifah sakinah adi putra dan Nadia Brian. Drama bergenre seram ini akan bertemu kita malam ini jam 10 malam di tv3.

Memang Ezlan dia masih sayangkan Rai tetapi dia kena ingat Rai adalah milik Rai. Karya arahan sutradara Shuhaimi Lua ini menggandingkan pelakon Adi Putra Sharifah Sakinah Nadia Brian Atiq Azman Zaki Azeman dan ramai lagi. Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri.

23052021 SINOPSIS EPILOG AKU YANG KAU GELAR ISTERI. DRAMA AKU YANG KAU GELAR ISTERI DRAMA BERMAIN DENGAN SYIRIK SERAM. 13022021 Pelakon Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Nadia Brian Adi Putra Sharifah Sakinah Atiq Azman Baby Azreen Aznah Hamid Rosli Rahman Adam Kuza Zaki Azeman Lana Nodin Ummar Dzariff Laura Olivia SINOPSIS AKU YANG KAU GELAR ISTERI. 17 Februari 2021. Tapi makin lama makin syok dan gerun cuma gerun tu tak sampai sangat sebab dengar dengar pihak tv banyak cut scene yang takbole ditayangkan di TV.

Kehidupan rai selepas kematian Laila Sharifah Sakinah bersama Pian yang agak goyah. 24052021 Namun sempena raya pengarah drama ini tampil dengan telefilem berjudul Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri. 09022021 Tinggal beberapa episod sahaja lagi akan digantikan sebuah drama terbaharu iaitu Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Malah turut aktif dalam video musically. Akan tetapi kemunculan Laila ke kampung membuatkan kebahagiaan mereka goyah. 15 episod di TV3 Slot Samarinda - aplikasi.

17022021 Aku Yang Kau Gelar Isteri merupakan sebuah siri drama Malaysia 2021 yang ke udara di slot Samarinda TV3 mulai 17 Februari 2021 bagi menggantikan drama rantaian Takdir Yang Tertulis. Siri ini memulakan tayangan di Slot Samarinda TV3 17 Februari 2021 menggantikan Takdir Yang Tertulis.


Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Myinfotaip


Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Myinfotaip


Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Myinfotaip


Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri Myinfotaip


Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Lakonan Nadia Brian Adi Putra Sharifah Sakinah Kelimerah


Komentar

Label

abdullah abpbh affan again akasia alarm aliya amirul ampas anak anchor angin angkara anisa annisa antarabangsa asal assalamualaikum astillah astro aurora autumn avengers ayat azah azie aziz azizah baju balik barisan baru batik batu bayaran beauty bedah beijing bella belt benci beragama bercerai beri bertemu biar biasa bidaan bidadari bini biodata black blok blue bollywood brunei budak bukan bulan bunuh busan cahaya cakap calon cast cemburu cempaka century cerah ceria cerita chandelier cilik cina cinta cintaku coffee covid crash cukup daftar dalam daniel dari dendam derita dihukum dikhianati diri disewa ditukar drama dreams dugaan duhai dulu dunia english enot episod eropa erynna erynne extraordinary fadil faiz farid fast filem finale flower full gambar gambit gangster gantung garis gerak goblin godzilla grata hafizah hakim hamid hantu hari harry hati heart hero hidup hindustan hollywood hong hotel house iftar iklan india indonesia insan instagram irfan iron isabellaaa iskandar islam issey isteri isyariana jadi jahat jalan jangan jasmin jasmine jodoh john jolie judi jumanji kacak kahwin kaler kalut kamal kamil kampung kanak kasih kawin kaya kelakar keluarga kental ketiga khan khas kipas kiriman klik kong korea korean kuning laga lagi lama landing langit lelaki liars limah little long love luar lucu mael magnificent mahal make malam malaysia marissa marry masih masuk mati mawi meant melayu membunuh mencari mencintaiku mencintaimu meninggal mentari merah mereka mickey mika minggu misha misteri model mohamad moto mouse movie munafik musim muslim mustafa mutiara nabila nada naim nama namaku nurin ombak opah orang over paling pandang para pasal paskal pelakon pelangi pelawak pembantu pengantin peninsula penunggang penyamun perak perempuan pinggan pink popular potter pretty prince projek puasa putih putri rahim rahimah ramadani raya relationship remaja retak reunion rindu rosa rumah running sabarlah salju sameon satu seadanya sebenar sedikit seindah sekali sekarang sempurna senorita seorang sepahtu series setan shaw sinetron singapura single siri suara suraya suri surya sutun tahun takdir tambahan tamil tanah tanpa tentang terakhir terbaru tercantik terkaya terpilih tertulis thailand tinggi totey train true tuhan tunang ular untuk utara velvet veteran video vikram volkswagen waktu wallpaper wanita wanna warna wick yang yasmin your youtube yuna zack zaiton zakiah
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Pelakon Tentang Bulan Muhammad Faiz

Pelakon Cina Malaysia Yang Masuk Islam

Pelakon Sutun 1